Community Manager

Functieomschrijving

Bij Roamler veranderen we werk. Roamlers verdienen geld via de Roamler-app door taken uit te voeren voor onze 3 business units; Retail, Tech en Care. Deze taken variëren van bijvoorbeeld het opbouwen van promotieplekken op de winkelvloer, tot het installeren van thermostaten bij mensen thuis , tot het uitvoeren van zorgtaken voor een zorginstelling. Alle bevindingen worden met foto’s en vragenlijsten in de Roamler-app vastgelegd, waardoor opdrachtgevers direct inzichten verkrijgen en alle data krijgen terug geleverd. De Roamler manier van werken is snel, efficiënt, schaalbaar en betrouwbaar.


Wat is Roamler Tech?

Roamler Tech verandert de manier van werken in de installatiewereld. Via ons platform brengen we diverse technische klussen op een nieuwe manier samen met een grote groep van gekwalificeerde zelfstandige monteurs, de Roamler Tech crowd. Deze crowd bestaat uit ZZP’ers, die de klussen op ons platform accepteren en vervolgens de installatie uitvoeren.

Wat ga je doen?
Het bewaken van de performance van de crowd. Je werkt hierin samen met het Support team en het Field Support team. Je werkt mee aan het optimaliseren van onze crowd en bent daarin het aanspreekpunt. Je lost daarbij onverwachte situaties op en  Verder heb je contact met eindklanten met de opdrachtgevers. 


Meer in detail kun je het volgende verwachten:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de crowd via alle kanalen (telefoon, email, onze eigen Roamler-app en WhatsApp);
  • Je bent verantwoordelijk voor alle dagelijkse operationele zaken rondom de monteurs zoals het beantwoorden van (niet-technische) vragen, toezicht houden op de planning, het behandelen van klachten en het oplossen van onverwachte uitdagingen hierin;
  • Je beantwoordt inkomende telefoongesprekken en verwerkt e-mails van de crowd en onze opdrachtgevers;
  • Je beoordeelt gedane installaties en draagt zorg voor de administratieve afwikkeling hiervan.
  • Je activeert en motiveert de crowd; door een goede band op te bouwen
  • Je monitort en flagt gaps in de crowd en draagt zorg voor juiste oplossingen


Vereisten

Wie ben jij?

Je bent een enthousiaste professional die ervan houdt om met mensen te werken. Verder kun je goed contacten onderhouden en voel je je thuis in een dynamische omgeving waar elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt. 

Verder vinden wij het volgende belangrijk:


  • Je hebt een proactieve en zelfstandige houding en denkt graag mee in het verbeteren van onze service;
  • Je bent stressbestendig en staat stevig in je schoenen;
  • Je bent communicatief vaardig en kan je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken bij klanten en monteurs;
  • Wanneer nodig verwachten we dat je flexibel inzetbaar bent en van werkdagen óf werktijden kunt wisselen;
  • Je bent klantgericht en behandelt elke klant op een uiterst professionele manier;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je woont in of in de buurt van Amsterdam;
  • Je bent wendbaar waardoor we snel kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.

Wat kunnen wij je bieden?

Werken bij Roamler Tech betekent dat je onderdeel bent van een gezellige en initiatiefrijke organisatie. Je komt te werken in een enthousiast team waar hard werken wordt afgewisseld met gezellige vrijmibo’s. Als Community Manager werk je zelfstandig met veel vrijheid. Daarnaast heb je de kans om mee te denken over de uitbouw en optimalisatie van ons team, waardoor jij bijdraagt aan de groei van het bedrijf.

Verder bieden we:

  • Werken op een prachtige locatie aan het IJ met uitzicht op de ADAM-Toren;
  • Dagelijks verse lunch;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een wekelijkse vrijmibo;

Ben je enthousiast geworden van de functie van Community Manager? Solliciteer dan snel!