Community & Support Specialist

Functieomschrijving

Sta jij graag in contact met anderen en wil je in een motiverende omgeving werken met veel eigen verantwoordelijkheid en de ruimte om jezelf te ontwikkelen? Lees dan gauw verder en solliciteer direct!

 

Wat is RoamlerTech?

RoamlerTech behoort tot het eerste bedrijf dat crowdsourcing toepast op B2B installaties en installaties aan huis. Namens grote opdrachtgevers in Nederland zet RoamlerTech opdrachten uit op een crowd-based manier. De crowd van gekwalificeerde professionals bepaalt zelf wat, waar, wanneer en hoeveel opdrachten zij uitvoeren. Hierdoor installeren wij efficiënter, met een hogere kwaliteit en tegen lagere kosten. Deze unieke werkwijze is voor opdrachtgevers de ideale outsourcing-oplossing omdat de volledige installatieverantwoordelijkheid wordt overgedragen aan RoamlerTech. RoamlerTech draagt hierdoor bij aan een de wendbaarheid en onderscheidend vermogen van grote spelers in de telecom, e-commerce- en installatiebranche.

 

De functie

Als Customer Support Specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en technische professionals. In deze functie ben je verantwoordelijk om de vraag van de klant en technische professional zo goed mogelijk te achterhalen zodat je ze de beste oplossing kan bieden. Je zorgt voor een adequate opvolging van support-vragen en doet er alles aan om de technische professionals en klanten aan jou te binden. Als community-support speclialist bij RoamlerTech voer je de volgende werkzaamheden uit:


  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het verwerken van mail;
  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het verwerken  van mail van onze community;
  • Contact onderhouden met onze opdrachtgevers;
  • Behandelen van klachten;
  • Plannen van orders;
  • Het beoordelen van gedane installaties van monteurs;
  • Administratieve afhandelingen van orders.

Vereisten

Wie zoeken wij?

 

  • Je hebt een proactieve en zelfstandige houding en denkt graag mee in het verbeteren van onze service; 
  • Je bent stressbestendig en staat stevig in je schoenen;
  • Je bent communicatief vaardig en kan je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken bij klanten en monteurs;
  • Wanneer nodig verwachten we dat je flexibel inzetbaar bent en van werkdagen óf werktijden kunt wisselen;
  • Je bent klantgericht en behandelt elke klant op een uiterst professionele manier;
  • Je bent minimaal 24 uur beschikbaar;
  • Je bent wendbaar waardoor we snel kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.  

 

Wat krijg je ervoor terug?

 

Werken bij Roamler Tech betekent dat je onderdeel bent van een gezellige en initiatiefrijke organisatie. Je komt te werken in een gezellig team waar we de werkweek altijd afsluiten met een gezellige borrel.

Als parttime Community & Support Specialist werk je zelfstandig met veel vrijheid en heb je de kans om mee te denken over de uitbouw en optimalisatie van ons team waardoor jij bijdraagt aan de groei van het bedrijf.

  • Werken op een prachtige locatie aan het IJ met uitzicht op de ADAM-Toren
  • Dagelijks verse lunch
  • Reiskostenvergoeding
  • De mogelijkheid tot thuiswerken
  • Een wekelijkse vrijmibo

Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan snel!