Community & Support Specialist parttime

Omschrijving

Ter versterking van het customer support team is Roamler Tech per direct op zoek naar een parttime Community & Support Specialist! 
Ben jij flexibel voor 24 uur per week beschikbaar, klantvriendelijk, proactief en heb jij een goed probleemoplossend vermogen? Dan zoeken wij jou!

Wat is Roamler (Tech)?

Roamler verandert werk. Al vanaf de lancering van onze app in 2011 krijgen gebruikers, oftewel Roamlers, de mogelijkheid geld te verdienen met eenvoudige opdrachten. Hiermee verzamelt Roamler waardevolle data voor opdrachtgevers die vooral in de retailmarkt te vinden zijn. De opdrachtgevers, zoals Red Bull en Procter & Gamble, kunnen deze data gebruiken om de kwaliteit van hun contracten met diverse retailers te toetsen.

Vanuit de ambitie om de horizon te verbreden naar meer complexe klussen is Roamler zich gaan verdiepen in de installatiewereld en daaruit is in 2016 Roamler Tech ontstaan. Met de unieke Roamler-app op zak voeren gekwalificeerde monteurs installaties uit. Denk aan het installeren van bijvoorbeeld thermostaten, modems, routers, geluidsinstallaties en beveiligingscamera’s. Door middel van een op maat gemaakt trainingsprogramma kunnen alleen de beste monteurs zich aansluiten bij de crowd.
 

Onze Roamler-app vormt de basis voor de installatie, planning, community en beloning. Hierdoor installeren wij efficiënter, met een hogere kwaliteit en tegen lagere kosten. Op deze manier hebben we al duizenden succesvolle installaties uitgevoerd op een manier die zowel klant, monteur als opdrachtgever positief doet verbazen.

 

Wie zoeken wij?

Met ruim 50 gekwalificeerde monteurs zijn we op zoek naar versterking van het Customer Support team en zoeken wij per direct een parttime Community & Support Specialist, voor ongeveer 24 uur per week, die ons helpt een zo goed mogelijke service voor onze klanten en monteurs neer te zetten. 

Wanneer jij dienst hebt ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van Roamler Tech Support. Je beantwoordt binnenkomende vragen vanuit de community per mail en telefoon van zowel monteurs als klanten over installaties (geen technische vragen). Jij bent als Community & Support Specialist het eerste aanspreekpunt en voorziet zowel de klant als monteur van het beste advies. Daarnaast zorg je ervoor dat de installaties die de monteurs via de app insturen nagekeken worden en werk je wat administratieve taken weg.

 

Je komt terecht in (nog) klein maar groeiend team. Ons kantoor zit in Amsterdam aan het IJ en kijkt uit op de Adam toren! Samen met collega's die werken aan alle andere takken van Roamler hebben we een energiek en bruisend kantoor. We lunchen elke dag samen aan een lange tafel en organiseren regelmatig borrels, pokeravonden, gin-tonic proeverijen en niet te vergeten de jaarlijkse wintersport!

 

Vereisten

Jij bent de Community & Support Specialist die wij zoeken, als jij:

  • HBO+ werk/denkniveau hebt
  • Flexibel en parttime beschikbaar bent voor ongeveer 3 dagen per week
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een prettige telefoonstem
  • Je goed kan inleven in de klant of monteur en raad weet met weerstandgesprekken
  • Bij voorkeur telefonische werkervaring of ervaring in de horeca hebt
  • Vloeiend Nederlands spreekt en schrijft
  • Zelfstandig en proactief bent
  • Beschikt over een goede laptop en smartphone waarop je kunt werken (er zijn geen bijkomende belkosten voor jou)

Wat krijg je er voor terug?
Werken bij Roamler Tech betekent werken met plezier! Je komt te werken bij een jong, informeel en snelgroeiende startup, waar we regelmatig de week afsluiten met een gezellige borrel. Als parttime Community & Support Specialist werk je zelfstandig met veel vrijheid en de kans om mee te denken over de uitbouw en optimalisatie van onze customer support waardoor jij bijdraagt aan de groei van het bedrijf.