Customer Success manager Tech

Functieomschrijving

Wat is Roamler

Bij Roamler veranderen we werk. Roamlers verdienen geld via de Roamler-app door taken uit te voeren voor onze 3 business units; Retail, Tech en Care. Deze taken variëren van bijvoorbeeld het opbouwen van promotieplekken op de winkelvloer voor Unilever, tot het installeren van thermostaten bij mensen thuis voor onder andere Eneco, tot het uitvoeren van zorgtaken voor een zorginstelling. Alle bevindingen worden met foto’s en vragenlijsten in de app vastgelegd, waardoor opdrachtgevers direct inzichten verkrijgen en alle data krijgen terug geleverd. De Roamler manier van werken is snel, efficiënt, schaalbaar en betrouwbaar.

Wat is Roamler Tech

Roamler Tech verandert de manier van werken in de installatiewereld. Door middel van de Roamler app brengen we diverse technische klussen op een nieuwe manier samen met een crowd van gekwalificeerde monteurs op basis van locatie, tijd en skills.. Denk aan het installeren van bijvoorbeeld thermostaten, modems en beveiligingscamera’s of storingen en onderhoud van CV ketels.

…en jij gaat, als Customer Success Manager RoamlerTech, aan dat doel meewerken!

Jouw rol

Als Customer Success Manager (CSM) heb je een gevarieerde rol met zowel operationele als commerciële aspecten. Jij bent van A tot Z verantwoordelijk voor de opzet, uitvoering en verbeteren van diverse projecten voor 1 van onze nieuwe klanten. Jij bent de directe contactpersoon voor onze opdrachtgever en je zorgt dat verwachtingen worden overtroffen.

Bij Roamler werk je binnen een resultaatgericht en datagedreven bedrijf en samen met een enthousiast team. Je onderhoudt een pro-actieve klantrelatie en daarnaast ben je een teamplayer voor de verschillende disciplines binnen RoamlerTech. Samen met de klant ontwikkel en innoveer je het gebruik van Roamler services. Het verzamelen en analyseren van data om onze processen te optimaliseren wordt voor jou de normaalste zaak van de wereld.

Als Customer Succes Manager RoamlerTech schakel je razendsnel tussen klantvragen en klanteisen en werk je nauw samen met sales, support team, community management, project management en field-support.

Taken & verantwoordelijkheden

  • Je onderhoudt, verbetert en vergroot de relatie met de klant tot een volwaardig partnership
  • Je plant en organiseert reviews met klanten en management om de continuïteit van het partnership te bewaken en te verbeteren.
  • Je werkt samen met Sales om de commerciële mogelijkheden van het partnership optimaal te benutten.
  • Je bouwt rapportages en dashboards
  • Je werkt samen met de projectmanager om continue de opdrachten in de app op hoog niveau te houden
  • Je werkt samen met de communitymanager om de prestaties van de Roamler crowd te monitoren en verbeteren
  • Je werkt samen met het support team aan een effectieve manier van het beantwoorden van klantvragen, het reviewen van taken en het plannen van opdrachten.
  • Je werkt samen met field support om de kwaliteit en veiligheid van onze crowd te bewaken
  • Je maakt deel uit van structurele operations en sales meetings, met de focus om externe en interne projecten succesvol af te ronden.
  • Je bent altijd bezig om zoveel mogelijk kennis te delen binnen het team en helpt je collega’s om hun projecten te optimaliseren.

Vereisten

Wie ben jij?

Je bent gestructureerd, analytisch en hebt uitstekende account management skills. Je hebt geen moeite om zelfstandig te werken, maar bent ook niet bang om hulp te vragen of aan te bieden als dat nodig is. In de telefoon klimmen om proactief updates te geven of een presentatie bij een klant vind je leuk en uitdagend. Roamler is een jong bedrijf dat zich continu ontwikkelt. Kortom, je moet jezelf thuis voelen in een veranderlijke omgeving.

Wat hebben wij nodig

  • Je hebt een bachelor en/of master afgerond. Een achtergrond in communicatie of bedrijfskunde is een pluspunt
  • Nederlands beheers je zeer goed (spreken en schrijven). Een goede beheersing van de Engelse taal is een pré
  • Je bent gestructureerd en weet jouw tijd goed te plannen
  • Je wordt enthousiast van diep in de data duiken en dit vertalen naar rapportages
  • Ervaring met Microsoft Power BI of andere analysetools is een pluspunt
  • Ervaring met Microsoft Word, PowerPoint en Excel is een must
  • Je hebt goede analytische vaardigheden
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent sterk in het onderhouden van relaties
  • Je hebt een klant- en oplossingsgerichte aanpak, jouw klant staat op nummer 1
  • Je vindt het interessant om in rapportages en in data te duiken om inzichten boven water te halen. Goed gevoel voor cijfers is een pluspunt
  • Marktconform jaarsalaris
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • NS - Business card
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels, feestjes en andere groepsactiviteiten (skivakanties, teambuilding)

Wat je van ons kunt verwachten:

Je werkt in een jong team van professionals in het centrum van Amsterdam. Je krijgt de kans om (internationaal) mee te groeien met ons snelgroeiende bedrijf. Naast deze internationale doorgroeimogelijkheden, bieden wij jou aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden:

De cultuur binnen Roamler is informeel en collegiaal. Een fijne plek om hard te werken en tevens plezier te maken. Ons verhaal is nog lang niet af, ben jij klaar om met ons mee te groeien?